Over ons

 

GitAriaans? Leg eens uit?

Sinds ik op jonge leeftijd in aanraking ben gekomen met de gitaar, is de passie voor muziek en gitaren flink aangewakkerd. Gedurende de jaren heb ik steeds meer kennis en ervaring opgedaan in het hobbymatig bespelen, bouwen, adviseren, inkopen -en verkopen van gitaren.

Deze webshop is in 2016 op hobbymatige basis ontstaan vanuit twee beweegredenen: Een grote passie voor gitaren én klanten laten genieten van kwalitatief goede én betaalbare gitaren.
De naam is ontstaan als verbastering tussen “Gitaar” en (mijn achternaam) “Ariaans” :  GitAriaans


Hobbymatig? Dus je bent geen ondernemer?

Correct. Ik ben een particuliere aanbieder. Initieel run ik deze webshop puur vanuit passie. Winst of verkooptargets is geen doel op zich. Ik houd geen grote voorraden aan. Naar gelang de ontwikkelingen van deze webshop wordt bekeken of een KvK inschrijving passend is.

De gitaren die ik verkoop zijn veelal verkregen door eigen (in)koop of inruil. Soms verkoop ik splinternieuwe gitaren die rechtstreeks van de dealer komen. De conditie (nieuw/gebruikt) staat vermeld in de productinformatie.  Hoe de situatie ook is, kwaliteit staat bij mij voorop.


Hoe zit het dan met garantie?

Omdat ik deze webshop niet als (zakelijk) beroep uitoefen, kan ik ook niet dezelfde garanties hanteren die men als consument normaal gewend is.   Hier is dan ook rekening mee gehouden in de prijsbepaling van de producten. De prijs is scherp en concurrerend t.o.v. andere aanbieders.

Uiteraard kunnen gitaren uitgebreid bekeken en bespeeld worden alvorens over te gaan tot koop.

Nieuwe gitaren hebben uiteraard wel 2 jaar EU garantie, via de dealer.

 

Ophalen of verzenden?

Uiteraard kan de gitaar op locatie worden afgehaald. Dit geniet de voorkeur. Je kunt de gitaar rustig testen, voelen, ruiken, inspecteren. Je weet dan zelf het beste of de gitaar bevalt en in welke staat deze verkeerd.
Verzenden doe ik verzekerd incl. Track en Trace code.  De gitaar verzend ik in het koffer, met extra bescherming om het koffer heen. Ik ben niet aansprakelijk voor eventuele transportschade.


Kan ik een artikel retourneren?

Nee, ik accepteer géén retourzendingen. Ook niet als het product ‘op afstand’ gekocht is. De regels voor koop op afstand gelden alleen voor aankopen tussen consumenten en ondernemers. De aankopen op deze website vinden plaats tussen particulieren. Dan gelden de regels voor kopen op afstand dus niet.

 

Ik wil graag een gitaar kopen. Hoe kan ik betalen?

Op dit moment kunt je betalingen verrichtten via:

  • Directe bankoverschrijving (IBAN),
  • IDEAL betaalverzoek,
  • Contant op locatie,
  • Internetbankieren via computer of Bankieren App op locatie (Wifi aanwezig): Enkel indien afkomstig van Rabobank of ING Bank i.v.m. verwerkingstermijn overboeking,

Hoe kan ik GitAriaans bereiken?

Om een afspraak te maken of voor algemene vragen kun je mij het beste bereiken via onderstaand contactformulier. Liever telefonisch contact of via WhatsApp? Dat kan via (+31) 06-19-506-856 Het snelste reageer ik via het contactformulier of WhatsApp.

 

Chris Ariaans

 

 

    Jouw naam (verplicht)

    Jouw e-mail (verplicht)

    Onderwerp

    Jouw bericht